Met Digitaal Kantoor heb je als MKB’er een uniek 5-in-1 totaalpakket voor jouw boekhouding, personeelsadministratie, in- en verkoop (handel), CRM en projectmanagement. Alles in jouw private cloud, altijd bij de hand, altijd een helder zicht op hoe je ervoor staat. Lees meer over online boekhouden voor het MKB.
Als personeel jouw belangrijkste kapitaal is, is een heldere en gedetailleerde personeelsadministratie onontbeerlijk. Met Digitaal Kantoor heb je als trainingsbureau of detacheerder altijd helder zicht op wie wat doet, hoeveel dat kost en wat de bijdrage is aan de productie en omzet.
Het financiële reilen en zeilen van jouw stichting of vereniging transparant, overzichtelijk en efficiënt. Voortaan heeft het volledige bestuur goed zicht op de stand van zaken en kan de penningmeester zijn werk een heel stuk makkelijker en sneller uitvoeren.
Met Digitaal Kantoor heb je als webwinkelier een krachtig administratiepakket. Sluit jouw webshop aan en jouw orders komen automatisch binnen en worden gekoppeld aan jouw administratie en voorraadbeheer. Veilig in jouw private cloud, altijd helder zicht op hoe je ervoor staat.
Met Digitaal Kantoor heb je als ZZP’er een krachtig administratiepakket waarmee je heel eenvoudig zelf jouw complete boekhouding kunt opzetten en bijhouden. En dat zonder veel meer inspanning dan de zaken die je normaliter toch al moet doen: acquisitie plegen, offertes uitbrengen, facturen versturen en rekeningen betalen.
“Het pakket Digitaal Kantoor is voor mij, als kleine zelfstandige een handig hulpmiddel om geheel zelfstandig mijn tijdverantwoording, boekhouding en facturering te verzorgen.”
Arie de Bruin – R=Effect
“Wat ik enorm op prijs stel en waardeer, is de geboden service van Digitaal Kantoor: directe actie na telefonisch contact of na een verzoek per email.”
Mitchel Geerts – Web Design Marketing