In een vereniging doet u alles samen. Dan is het grootste probleem dat iedereen een eigen versie van het ledenbestand heeft, oude administraties over verschillende leden verdeeld zijn en documenten niet terug te vinden. Met Digitaal Kantoor heeft u alles bij elkaar, maar qua rechten ook goed gescheiden.
Wie zijn uw leden, wat betalen ze, hebben ze al betaald, enz. Zomaar een paar vragen waar vaak geen antwoord op is. Voer uw de lidmaatschapgelden in Digitaal Kantoor in, en houd voortaan alleen maar de wijzigingen bij. Over facturatie hoeft u zich geen zorgen meer te maken.
Uw leden informeren over speciale activiteiten of de maandelijkse stand van zaken, voor ieder soort mailing kunt u in Digitaal Kantoor een nieuwsbrief opstellen. Het is mogelijk om heel precies doelgroepen te selecteren voor specifieke nieuwsbrieven. In de module relatiebeheer van Digitaal Kantoor heeft u ook zicht op uw correspondentie en afspraken met andere contacten en partijen. Relatiebeheer is gekoppeld aan de centrale agenda.