Hoe werkt de support?

Digitaal Kantoor is voor elke gebruiker uniek ingericht. Naast kennis vraagt dit gedegen ondersteuning van onze klanten.

Wij zijn jouw grootste supporter.

Hoe werkt de support bij Digitaal Kantoor?

Algemene vragen over de werking en het gebruik van Digitaal Kantoor zijn meestal met één telefoontje of emailbericht te beantwoorden. Deze vorm van support is gratis (eerstelijns support). Vragen waarbij onze medewerkers in jouw administratie zaken moeten nagaan en/of zich moeten verdiepen in de specifieke situatie vallen onder tweedelijns support en worden berekend.

Derdelijns support zijn specifieke aanpassingen aan de software voor jouw specifieke situatie en worden ook berekend. Je kunt tweede- en derdelijns support laten berekenen op basis van nacalculatie. Handig als je zo nu en dan een vraag hebt. Het is ook mogelijk om vooraf tweede- en derdelijns supporturen in te kopen door middel van een strippenkaart. Dit levert je korting het uurtarief op. De hoogte van de korting op het uurtarief is afhankelijk van de door jou gekozen strippenkaart. Het tegoed is onbeperkt houdbaar.

Gratis support & Handleidingen

Zoals hierboven vermeld is chat support bij Digitaal Kantoor gratis. Met de chat kun je al je vragen stellen over de basisfuncties van Digitaal Kantoor.

You-Tube kanaal

Naast chat beschikken wij ook over een uitgebreide video handleiding. Op ons YouTube kanaal tref je een overzicht van korte video’s die specifieke pagina’s of modules van Digitaal Kantoor toelichten.

In de software

Wanneer je in Digitaal Kantoor rechtsbovenin op het vraagteken icoontje klikt tref je een overzicht met de meest gestelde vragen. Vanuit het zoekveld kun je snel en gemakkelijk de benodigde informatie vinden.

De belangrijkste onderdelen over support

  • Eerste lijnssupport is gratis (chat)
  • Tweedelijns support wordt op nacalculatie berekend
  • Het is mogelijk om supportpaketten te kopen in plaats van nacalculatie
  • Bij support pakketten kan je support-tegoed voordelig inkopen
  • Ingekocht support-tegoed is onbeperkt houdbaar
  • Support is op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur bereikbaar

Volg ons You-Tube kanaal

De 10 meest gestelde vragen

Waarom zou ik voor Digitaal Kantoor kiezen?

Digitaal Kantoor is gericht op bedrijven in het MKB die uiteindelijk hun volledige bedrijfsproces in 1 software systeem willen beheren. Doordat je steeds meer bedrijfsprocessen zoals sales, personeelsmanagement, projectmanagement en boekhouding in 1 systeem beheert, kun je niet alleen tijd besparen maar zorg je er ook voor dat je veel meer overzicht hebt omdat je meer data aan elkaar kan koppelen.

Waarin verschillen jullie dan met andere totaalpakketten? 

Digitaal Kantoor kun je volledige naar je eigen hand (laten) zetten. Dat betekend dat het mogelijk is om specifieke wensen in de software toe te passen.

Digitaal Kantoor is dus een combinatie tussen standaard bedrijfssoftware en een maatwerk oplossing. Hiermee kunnen we het beste van beide werelden combineren. Hierdoor heb je een standaard oplossing waarbij je betaalbaar maatwerk kan toepassen.

Ik weet niet wat ik nodig hebt. Kunnen jullie mij adviseren?

Dat kunnen wij zeker. Wij hebben een team van adviseurs in huis met een brede kennis van de markt. Door middel van een online demonstratie gaan we samen met jou kijken welke module en functies bij jou passen en welke overbodig zijn.

Onze specialisten helpen je niet alleen het systeem te begrijpen maar denken ook met je mee over:

  1. Hoe je jouw bedrijfsprocessen in de software integreert;
  2. Wat daarin de mogelijkheden zijn en welke impact dat heeft;
  3. Ze vragen door en geven suggesties over bepaalde toepassingen.

Aan het einde van de demo heb je niet alleen een goede indruk van de mogelijkheden van Digitaal Kantoor, maar krijg je ook advies over het inrichten en het kiezen van de juiste software aan de hand van jouw wensen.

Hoe start ik met of stap ik over op Digitaal Kantoor?

Starten met Digitaal Kantoor doe je door een akkoord te geven op een licentieovereenkomst. De licentieovereenkomst kun je op drie manieren aanvragen:

  1. Direct een licentieovereenkomst (offerte) via de website maken;
  2. Na een vrijblijvende online demonstratie met een van onze adviseurs;
  3. In het proefaccount zelf onder het kopje ‘Kosten’ in de linkerkolom.

Wanneer je wilt overstappen vanuit een ander pakket naar Digitaal Kantoor, dan raden wij aan om een implementatiepakket bij ons af te nemen. Hiermee krijg je begeleiding bij het overzetten van de data en het op de juiste manier in te richten van Digitaal Kantoor.

Kan ik een cursus krijgen in het gebruik van Digitaal Kantoor?

Jazeker, dit raden wij altijd aan wanneer de software voor het  eerst gaat gebruiken. De trainer kan hierdoor op praktijk situaties inspelen en kunnen de cursisten een stuk sneller met Digitaal Kantoor aan de slag.

Trainingen maken standaard deel uit van onze implementatietrajecten maar deze kunnen ook los worden afgenomen. Vraag via het contactformulier een training aan.

Kan Digitaal Kantoor met mijn bank gekoppeld worden?

Digitaal Kantoor beschikt over twee mogelijkheden voor het koppelen van je bank.

Met de handmatige (inbegrepen) koppeling download je het mutatiebestand vanuit je bank en upload je deze in Digitaal Kantoor. Deze optie is standaard aanwezig in Digitaal Kantoor en volstaat als je niet heel frequent je boekhouding wilt bijwerken. De handeling van downloaden en uploaden kost gemiddeld 5-10 minuten.

Bij de automatische bankkoppeling

worden de bankmutaties automatisch gesynchroniseerd met Digitaal Kantoor. Het automatisch koppelen met de bank kan o.a. met de volgende banken:

  • ING
  • ABN AMRO
  • Rabobank

De automatische bankkoppeling is niet inbegrepen bij de module facturatie en boekhouding. De automatische bankkoppeling kost €25,- per maand per organisatie*. Met de automatische bankkoppeling bespaar je dus 5 tot 10 minuten per keer dat je de bankmutaties verwerkt.

In beide gevallen zal Digitaal Kantoor automatisch de bankmutaties aan de inkoop- of verkoopfacturen matchen wanneer factuurnummers in de bankmutaties overeenkomen.

Heb je hier specifieke vragen over? Stuur dan een bericht naar sales@digitaalkantoor.nl.

*Maximaal 8 IBAN nummers per licentie

Hoe werkt de prijsopbouw bij Digitaal Kantoor?

Digitaal Kantoor is een alles-in-1 bedrijfssoftware die je modulair kunt opbouwen. Voor de licenties betaal je dus per module en per gebruiker.

Modules: Een veel gebruikte combinatie van modules is bijvoorbeeld CRM, Boekhouding en Handel. Elke module kost €15 per maand, behalve facturatie die kost €10,- per maand. Dus voor CRM, Projecten & Uren, Boekhouding en Facturatie betaal je in totaal €55,- per maand.

Gebruikers: Bij Digitaal Kantoor is 1 gebruiker inbegrepen. Elke extra gebruiker kost €10,- per maand. Voor elke volgende 10 gebruikers hanteren wij een staffelkorting van 20%. Dat houdt in:

  • De eerste 10 gebruikers kosten €10 per gebruiker per maand;
  • De volgende 10 gebruikers kosten €8,- per gebruiker per maand;
  • De volgende 10 gebruikers kosten €6,40 per gebruiker per maand;
  • etc.

Bij meer dan 50 gebruikers maken we een prijs op maat.

Add-ons: Naast Modules kennen wij ook enkele add-ons zoals Documentbeheer en Voorraadbeheer. Deze kosten elk €7,50 per maand.

Berekent Digitaal kantoor start- en/of implementatiekosten?

Digitaal Kantoor kent geen startkosten. Wel raden wij altijd aan om een vorm van implementatie of training bij ons af te nemen, dit is echter niet verplicht. Na een gesprek of online demonstratie raad de adviseur, aan de hand van jullie wensen en eisen, een passend implementatiepakket aan.

Is support bij Digitaal Kantoor gratis?

De chat support bij Digitaal Kantoor is altijd gratis. Wanneer de vraag niet direct beantwoord kan worden en er een specialist in het account moet kijken voor een specifiek probleem dan rekenen wij support-kosten. Je kunt ervoor kiezen om een support pakket per maand of jaar af te nemen. Daarnaast is het mogelijk om de support uren vooraf (met korting) in te kopen op basis van een strippenkaart. Bekijk hier onze support pakketten.

Hoe zit het met de veiligheid bij Digitaal Kantoor?

Digitaal Kantoor wordt dagelijks een back-up gedraait en er wordt regelmatig een audit uitgevoerd door FoxIT, gespecialiseerd op het gebied van cybercriminaliteit. Meer weten over veiligheid en Digitaal Kantoor? Lees dan verder op deze pagina.

Waar wordt mijn data door Digitaal Kantoor opgeslagen?

Onze servers in een hypermodern redundant uitgevoerd datacentrum in Haarlem (Nederland) waarbij strenge toegangscontroles gelden.

Zij zijn al overtuigd

Tevreden software klant

“Eindelijk een boekhoudpakket die er wel goed uit ziet! Met deze tool lukte het mij wel om mijn administratie in orde te maken.”

Mike Bowles – McPherson’s Media

Dennis Veeken

“Wat ik enorm op prijs stel en waardeer, is de geboden service van Digitaal Kantoor: directe actie na telefonisch contact of na een verzoek per email.”

Dennis Veeken – Onwijs Reclame
http://onwijsreclame.nl/

Ervaar vandaag nog het gemak van Digitaal Kantoor!

Vul uw zoekwoord in en geef Enter.