De Totaaloplossing voor Projectmanagement en Planning

Van offertes naar planning tot projecten en uren. Automatiseer je projectmanagement workflow met Digitaal Kantoor. Digitaal Kantoor kan als één van de weinige software leveranciers zich aanpassen aan het bedrijfsproces van de onderneming. Ontdek waarom andere coaching- (online)marketing- en adviesbureau’s je voor zijn gegaan.

Plan voor 30 minuten een online demonstratie met één van onze specialisten en krijg gedegen advies over de software!

Waarom Digitaal Kantoor?

  • Alles-in-één projectmanagementpakket, overal online beschikbaar
  • Geef klanten en gebruikers toegang dankzij flexibele gebruikersrechten
  • Schaalbaar van 1 naar 500 gebruikers
  • Verhoog efficiency door geleidelijk en betaalbaar te automatiseren
  • Eenvoudig in gebruik
  • Eén flexibel maand- of jaarabonnement
  • Maak betere beslissingen doordat je data beter aan elkaar kan koppelen
  • Deskundig & razendsnelle helpdesk

“Weinig software partijen kunnen Digitaal
Kantoor evenaren”

Financieel Directeur Thomas Gaakeer – GORT Coaching

Voor Projecten-, advies- en marketingbureau’s

Goed onderling kunnen samenwerken is belangrijk voor projectenbureau’s. Doordat veel verschillende soorten disciplines tegelijkertijd aan hetzelfde doel werken is het soms lastig om het overzicht te bewaren. Hierdoor zien wij vaak dat projectmanagementbureau’s met tientallen verschillende softwaresystemen werken. Ben jij benieuwd hoe andere projectenbureau’s het voor elkaar hebben gekregen om met 1 systeem te werken?

Optimaal Projecten bijhouden en sturen

Werk je in een klein team of run je een grote afdeling? De projectenmodule van Digitaal Kantoor kan zich aanpassen aan de manier hoe jij je projecten wilt managen. Offertes opstellen, plannen van uren en taken, efficiënt beheren van je projecten, het schrijven van uren en overzichtelijke rapportages. Het kan allemaal met de projectenmodule van Digitaal Kantoor.

  • Stel gemakkelijk offertes op en laat ze online accorderen
  • Beheer je projecten in 1 zelf aan te passen dashboard
  • Bepaal welke wijze van urenregistratie de voorkeur heeft
  • Zet met een druk op de knop ingeplande uren in geschreven uren

Offerte templates & Accorderen.

Door gebruik te maken van offerte templates kun je gemakkelijk offertes opstellen en naar eigen hand zetten. Ben je klaar met het opstellen van je offerte? Verstuur deze dan vanuit Digitaal Kantoor en maak het voor je klant mogelijk om online de offerte te accorderen door de ‘akkoord’  knop toe te voegen aan je e-mailbericht. Het is zelfs mogelijk om je offerte automatisch om te zetten in een project. De geoffreerde bedragen worden dan meegenomen als budget.

Projecten opstellen en beheren.

Koppel je project aan een relatie en bepaal in een paar stappen hoe je het project wilt inrichten. Is het een project op nacalculatie? Bestaat het project uit specifieke activiteiten met verschillende tarieven of werk je met een enkel tarief? Na het opstarten van een project kom je in een overzichtelijke projectkaart met een totaaloverzicht van de communicatie binnen het project, de geplande en geschreven uren en de openstaande en afgeronde taken.

Uren en taken Plannen.

Plan je project alvast vooruit. Met Digitaal Kantoor kun je alvast uren per persoon inplannen. Deze persoon kan vervolgens aan de hand van een simpel overzicht zijn geplande uren gemakkelijk omzetten in geschreven uren. Hierdoor kun je snel en gemakkelijk overzicht creëren. Beheers de looptijd van activiteiten en krijg inzage in de interne capaciteit. Werk je liever met milestones en taken? Dat kan natuurlijk ook.

Urenregistratie geschikt voor jouw situatie.

Elk bedrijf heeft bepaalde wensen bij het schrijven van uren. Van eenvoudig met alleen het totaal aantal uren tot uitgebreid waarbij men van-tot uren schrijft, ritten kan toevoegen of met timers werkt. Met Digitaal Kantoor heb je de keuze uit 10 verschillende uren-schrijf methoden waardoor je altijd een geschikt overzicht vindt voor jouw situatie.

Analyseer en rapporteer.

Met de verschillende rapportage functies van Digitaal Kantoor kun je op elk niveau inzoomen. Krijg inzicht wat jouw meest rendabele projecten zijn, op welke activiteit medewerkers de meeste tijd aan besteden, wat de declarabiliteit is en meer. Met overzichtelijke rapportages krijg je binnen een druk op de knop inzicht in de prestaties van jouw projecten.

Werk samen met verschillende gebruikersgroepen.

Binnen projectmanagement heb je vaak te maak met verschillende rollen. Van projectmanagers die een goed overzicht moeten hebben, tot projectmedewerkers die alleen uren hoeven te schrijven naar externe partijen die je een bepaalde inzage wilt geven. Met Digitaal Kantoor kun je rechten-profielen aanmaken zodat iedereen alleen de schermen kan zien dat voor hem of haar van belang is.

Breidt Projectmanagement & Uren uit.

Digitaal Kantoor kun je modulair opbouwen. Elke module kost 15 euro per maand. Bekijk hieronder onze andere modules.

  • Haal bedrijfsgegevens automatisch op dankzij onze KvK koppeling
  • Inzicht in al je acties aan de hand van een tijdlijn
  • Maak eenvoudig overzichten en beheer je contacten in een overzichtelijk dashboard
  • Stel nieuwsbrieven op
  • Al je data uit projectmanagement, boekhouding en facturatie komen overzichtelijk samen
  • Maak koppelingen met Google Drive, Mailchimp, Outlook en Gmail
  • Automatische e-mail synchronisatie per contactpersoon
  • Beheer al je relaties in de App
  • Maak Filters aan om specifieke lijsten te creëren aan de hand van de data in je bestand
  • Beheer je producten en abonnementen op 1 plek
  • Stel gemakkelijk verkooporders op en beheer ze in het handelsdahboard
  • Stel inkooporders op en beheer je voorraad in 1 overzicht
  • Manage je inkoop- en verkoopprestaties aan de hand van verschillende rapportages
  • Maak gebruik van je eigen templates voor werk- en orderbonnen
  • Beheer efficiënt bestellijsten aan de hand van je voorraad
  • Gemakkelijk meerdere factuurtemplates opstellen
  • Uitgebreide filters om rapportages te maken
  • Verstuur automatisch herinneringen
  • Laat je klanten online betalen via de iDeal knop
  • Stel zelf je persoonlijke e-mail templates op
  • Factureer razendsnel dankzij handige overzichten
  • Werk efficiënt samen met onze Boekhoudmodule

Factureer razendsnel

Overzichtelijk, makkelijk en snel een factuur kunnen sturen, dat is belangrijk. Facturen in Digitaal Kantoor zijn binnen een paar klikken opgesteld. Bepaal zelf hoe je factuurflow eruit ziet en maak gebruik van onze slimme meldingen. Het systeem denkt met je mee. Wil je ook klanten online laten betalen? Geen probleem, je kan je facturen sturen met een ‘betalen met iDeal’ knop.

Beheer je Factuurflow in eigen huisstijl

Met een paar drukken op de knop heb jij je huisstijl voor je factuur ingesteld. Je bent niet beperkt aan maximaal 1 design. Dus ook voor je volgpapier (of herinneringen) kun je een andere huisstijl template gebruiken. Bepaal zelf na hoeveel dagen een openstaande factuur een herinnering moet worden en stel zelf mailtemplates op per stap in jouw factuurflow.

Facturatie overzichten.

Bekijk in één oogopslag de status van je facturen. In combinatie met de boekhoudmodule van Digitaal Kantoor kun je direct zien of je verkoopfacturen betaald zijn in hoe lang deze openstaan. Door gebruik te maken van meerdere filters kun je snel inzicht krijgen in hoeverre een bepaalde relatie- of productengroep presteert. Maak je ook gebruik van onze projecten of in- en verkoopmodule dan worden er automatisch facturen klaargezet wanneer men uren heeft geschreven of verkooporders heeft aangemaakt die klaar zijn gezet ter facturatie. Met een druk op de knop kun je de facturen verzenden.

Rapportages & Controle.

Een goed inzicht krijgen in de statistieken en voorkomen dat er fouten worden gemaakt in de facturatie zijn twee belangrijken elementen waar Digitaal Kantoor veel waarde aan hecht. In de facturatie module van Digitaal Kantoor kun je gebruik maken van slimme filters. Hierdoor kun je op alle waarden die zich in Digitaal Kantoor bevinden.

Verder is het mogelijk om in Digitaal Kantoor gebruik te maken van intern accorderen. Dat betekend dat voordat de verkoopfactuur verzonden kan worden minimaal een andere persoon akkoord heeft gegeven op de factuur. Dit is vaak handig wanneer je organisatie uitgebreide facturen verstuurd. Hierdoor kun je voorkomen dat een foutieve factuur wordt verstuurd. Wel zo veilig.

  • Slimme boekhouding door koppeling met facturatie, projecten, uren en handel
  • Bankmutaties worden automatisch gekoppeld
  • BTW overzicht wordt automatisch ingevuld
  • Altijd bij de hand door onze App
  • Automatische bankkoppeling met ABN, Rabobank en ING
  • Altijd een passende inboekmethode (Scan & Herken + UBL ready)
  • Zelf aanpasbare dashboards
  • Veel rapportage functies waaronder een jaarrapportage

Slimme boekhouding, alle bedrijfsprocessen gekoppeld

Het grote voordeel van Digitaal Kantoor is dat alle verschillende bedrijfsprocessen gekoppeld zijn aan de boekhouding. Een aangemaakte factuur wordt eenvoudig in de boekhouding verwerkt en opgenomen in het BTW overzicht. Planning, urenregistratie en facturatie zijn gekoppeld. Banktransacties zijn gekoppeld aan verwerkte inkoop- en verkoopfacturen. Per e-mail ontvangen facturen worden gekoppeld aan de relatie en in de boekhouding verwerkt.

Slimme uitgebreide dashboards

Digitaal Kantoor biedt diverse methoden om in te zoomen op de resultaten. Je maakt eenvoudig zelf financiële rapportages als de winst- en verliesrekening, liquiditeitsbegroting, BTW overzicht, debiteurenoverzicht, crediteurenoverzicht. Door onderscheid te maken tussen een accountantsdashboard en een dashboard voor de ondernemer / directeur zie je altijd de meest relevante informatie.

Simpel en snel bankmutaties boeken.

Zo snel en zo goed mogelijk bankmutaties boeken. Hoe doe je dat? Het boeken van bankmutaties gaat niet alleen simpel maar het systeem helpt je om de juiste mutatie aan de juiste factuur te koppelen. Sterker nog wanneer het factuurbedrag matched en het factuurnummer in de omschrijving staat van de bankmutaties, koppelt Digitaal Kantoor automatisch de bankmutaties aan de juiste factuur. Wanneer alleen het factuurbedrag overeenkomt hoe je alleen zelf een controle te doen en kun je met een druk op de knop boeken. Wel zo handig.

Altijd een passende inboekmethode.

Facturen inboeken is niet meer tijdrovend. Je kunt kiezen uit een viertal verschillende methoden. Binnen no time kun je tientallen facturen inboeken. Gebruik bijvoorbeeld onze Scan & Herken techniek vanuit onze mobiel app of vanuit de desktop applicatie zodat de gegevens van de inkoopfactuur automatisch herkent worden.

Gemakkelijk afsluiten met het BTW overzicht en de Jaarrapportage.

De boekhouding gemakkelijk en goed afsluiten doe je in Digitaal Kantoor onder andere met het BTW overzicht en de jaarrapportage. Het BTW overzicht wordt automatisch gevuld zodat je elk kwartaal of elke maand alleen nog de zaken over hoeft te nemen. Benieuwd naar de details? Met een druk op de knop kun je inzoomen op elke post in het BTW overzicht. Wil je het jaar afsluiten? Vanuit het accountantsdashboard kunt jouw account de jaarrapportage uitdraaien. Wel zo makkelijk.

Automatiseer met onze automatische bankkoppeling.

Met Digitaal Kantoor is het mogelijk om je bankmutaties automatisch in Digitaal Kantoor te laden. Dit kan tijd schelen aangezien je niet meer in de bank hoeft in te loggen om een betaalbestand te genereren. De automatische bankkoppeling kan verwezenlijkt worden met de volgende banken:

  • ABN AMRO
  • Rabobank
  • ING

Altijd bij ons inbegrepen

  • Mobile App
  • Onbeperkt aantal contactpersonen
  • Onbeperkt aantal facturen
  • Gratis updates
  • Taken management
  • Online Agenda
  • Dagelijkse Back-ups
  • Servers in Nederland
  • Gratis chat support
  • 30 minuten support per maand
  • 1 GB bestandsopslag
  • You-tube kanaal

Laat je adviseren door onze specialisten

 

Oriënteren op nieuwe bedrijfssoftware kost veel tijd. Laat je ontzorgen door onze specialisten en krijg in 30 minuten advies waar je op moet letten bij het kiezen van de juiste bedrijfssoftware en krijg gelijk te zien wat Digitaal Kantoor voor jou kan betekenen

Menno Kolster

Als oud ondernemer in de software branche kan Menno als geen ander meedenken in het toepassen van het proces van jouw bedrijf in een software oplossing

Menno Kolster

Bob Salm

Als ontwikkelaar en pionier in cloud software oplossingen en meer dan 10 jaar ervaring in de branche kan Bob complexe bedrijfsprocessen vertalen naar een online oplossing.

Bob Salm

Hoe wordt Digitaal Kantoor toegepast?

Starten met Projecten en daarna verder automatiseren

 “Weinig software partijen kunnen Digitaal Kantoor evenaren”
Financieel Directeur – Gort Coaching

Continu doorontwikkelen

Gortcoaching werkt met 12 vaste medewerkers en 20 externe coaches. Het bureau gebruikte veel verschillende programma’s en had onvoldoende overzicht. Er ging veel fout in de communicatie en het inplannen van de externe coaches verliep moeizaam.

Digitaal Kantoor bleek in staat om het specifieke bedrijfsproces te kunnen ondersteunen, mede door specifiek maatwerk zoals voor het inplannen van externen of een koppeling met een webshop functionaliteit om de beschikbaarheid van externe coaches weer te geven. En het leuke is, we denken nog steeds continu met Gortcoaching mee hoe we e.e.a. continu kunnen doorontwikkelen.

De voordelen op een rij

  • Praat met een specialist met veel kennis over software oplossingen
  • Krijg suggesties en tips over mogelijke toepassingen
  • Krijg inzicht in de specifieke mogelijkheden van Digitaal Kantoor
  • Ontvang een prijsoverzicht na afloop van het gesprek
  • + Gratis toegang tot je eigen proefaccount voor 30 dagen

Vraag een online demo aan

Een greep uit onze specialisten

Menno Kolster

Als oud ondernemer in de software branche kan Menno als geen ander meedenken in het toepassen van het proces van jouw bedrijf in een software oplossing

Menno Kolster

Bob Salm

Als ontwikkelaar en pionier in cloud software oplossingen en meer dan 10 jaar ervaring in de branche kan Bob complexe bedrijfsprocessen vertalen naar een online oplossing.

Bob Salm

Vul uw zoekwoord in en geef Enter.