Digitaal Kantoor: Online administratie, boekhouding, urenregistratie, relatie- (CRM) & voorraadbeheer.
Maakt groei mogelijk door slimmer te werken en daar help jij aan mee!
In de functie van Marketing en Communicatie bij Digitaal Kantoor ben je continue bezig met het aanpassen / toevoegen of verbeteren van de informatievoorziening in de hele salesfunnel. Het schrijven van nieuwsbrieven het verbeteren van de informatievoorziening in de software en het genereren van artikelen op de website zijn een handvol uitdagende werkzaamheden om de doelgroep beter te kunnen bereiken.
Digitaal Kantoor is een software oplossing waarbij kleine en grote bedrijven hun gehele bedrijfsproces kunnen beheren. Vanaf relatiebeheer tot een boekhoudpost en alles wat er tussen zit. Door de vele mogelijkheden die Digitaal Kantoor is de uitdaging des te groter om de gebruiker zo snel mogelijk en met gemak met de software te laten werken.
Samen met het sales en marketing team zorg jij voor een betere informatievoorziening naar onze (potentiële klanten)
Locatie:
Centrum van Gouda
Werktijden:
Van 09:00 tot 17:00
Verantwoordelijkheden
Solliciteer hieronder of stuur je C.V met motivatie naar janjoost@digitaalkantoor.nl
Met Digitaal Kantoor kunt u uw boekhouding eenvoudig naar eigen inzicht inrichten en bent u minder tijd kwijt aan de administratie. Hoe complex uw bedrijf ook is, op de financiële dashboards heeft u altijd helder in beeld hoe u er financieel voor staat.
Vanaf nu beter contact met zowel prospects als bestaande klanten omdat u alle relevante klantgegevens altijd overzichtelijk bij de hand heeft. Met Digitaal Kantoor kunt u kansen beter opvolgen, nieuwsbrieven versturen naar exact de juiste doelgroep, en zicht houden op uw correspondentie, afspraken en opmerkingen.
Altijd een helder overzicht van de voortgang en de huidige investering qua mensen en middelen met de online projectmanagement en urenregistratie van Digitaal Kantoor. U kunt sneller bijsturen, beter de kwaliteit bewaken en betere resultaten behalen. Nieuwe projecten zet u razendsnel en efficiënt op.
De consequenties van een niet goed functionerende medewerker zijn groot, vooral bij kleinere bedrijven. Met Digitaal Kantoor heeft u altijd helder zicht op wie wat doet, hoeveel dat kost en wat de bijdrage is aan de productie en omzet.
Met een goed artikel- en voorraadbeheer heeft u grip op uw productie, de doorloop van uw goederen, abonnementen en uw leveringstermijnen. In de handelssectie van Digitaal Kantoor heeft u altijd zicht op de capaciteit van uw medewerkers en machines, uw voorraad, bestelde en geleverde goederen en uw eigen inkoopplanning.
“Eindelijk een boekhoudpakket die er wel goed uit ziet! Met deze tool lukte het mij wel om mijn administratie in orde te maken.”
Mike Bowles – McPherson’s Media
“Wat ik enorm op prijs stel en waardeer, is de geboden service van Digitaal Kantoor: directe actie na telefonisch contact of na een verzoek per email.”
Dennis Veeken – Onwijs Reclame
http://onwijsreclame.nl/